♡تقدیم ب عشق ابدیم♡







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





هیچوقت نگذار نا امیدی ب دلت بیاید و نا امید شوی

 

داستانی جالب

 

گویند روزی شیطان همه جا جار زد که قصد دارد از کار خود دست بکشد و وسایلش را با تخفیف مناسب به فروش بگذارد.او ابزار های خود را به شکل چشم گیری به نمایش گذاشت.این وسایل شامل خود پرستی،شهوت،نفرت،خشم،آزار،حسادت،قدرت طلبی و دیگر شرارت ها بود.ولی در میان آنها یکی که بسیار کهنه مستعمل به نظر می رسید بهای گرانی داشت و شیطان حاضر نبود آن را ارزان بفروشد .کسی از او پرسید:این وسیله چیست؟

شیطان پاسخ داد:این نا امیدی از توا نایی های خود و رحمت خدا است .آن مرد با حیرت گفت :چرا این قدر گران است؟شیطان با همان لبخند مرموزش پاسخ داد :چون این موثر ترین وسیله من است .هر گاه سایر ابزارم بی اثر می شوند ،فقط با این وسیله می توانم در قلب انسان ها  رخنه کنم.وکاری را به انجام برسانم .اگر فقط موفق شوم کسی را به احساس نا امیدی ،دلسردی واندوه وا دارم ،می توانم با او هر آنچه می خواهم بکنم .من این وسیله را در مورد تمامی انسان ها به کار برده ام .به همین دلیل اینقدر کهنه است. 

 

داستانی جالب

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 19:19 | |